About اقساطی

Wiki Article

قیمت کاشت دندان بستگی به یکسری عوامل دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماندگاری و طول عمر لمینت دندان به نوع آن بستگی دارد. لمینت‌های سرامیکی ۱۰ تا ۲۰ سال عمر می‌کنند. این در حالی است که لمینت‌های کامپوزیتی طول عمر کمتری دارند.

در ابتدا باید سطح دندان از جرم و تارتار پاک شود. سپس دندان آسیب دیده کشیده می‌شود. در مرحله بعد شاید لازم باشد پیوند استخوان انجام شود.

پس از گذشت چند ماه دندانپزشک فیکسچر را ارزیابی می‌ کند تا ببیند ثبات لازم برای نصب روکش موقت را دارد یا خیر.

دقت انجام جراحی در این روش بسیار افزایش خواهد داشت و خونریزی مانند روش جراحی با تیغ، نخواهیم داشت.

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۲:۰۹ سلام من دندون دومی بالا کنار نیش به نسبت بقیه دندونام عقب تر هست با لمینیت میشه مرتبش کرد؟

در این مرحله نیاز به فرصت جهت رشد و بهبودی استخوان فک برای قرارگیری سرتاج یا پروتز دندان است. وقتی این مراحل به خوبی انجام شوند؛ مرحله آخر مربوط به تثبیت ایمپلنت در جایگاه مربوطه می باشد.

مدت زمان انجام ایمپلنت، به نوع روش ایمپلنت بستگی دارد. معمولا برای انجام ایمپلنت معمولی بین ۳ تا ۶ ماه زمان لازم است.

تست‌های تشخیصی به‌منظور بررسی کیفیت، استحکام و سلامت استخوان فک و اطمینان از امکان‌پذیر بودن شخص به‌عنوان کیس کاشت دندان ایمپلنت صورت می‌گیرد.

این تکنیک نسبتاْ جدید، جایگزین دندان مستحکم و غیر متحرک شده که در مقایسه با جایگزین های قدیمی همچون دندان های مصنوعی متحرک که قدر به خروج آن‌ها از محفظه دهان بودیم، احساسی به مراتب بهتر و مانند دندان طبیعی می دهد.

همچنین مراقبت از لمینت دندان باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. اگر از لمینت دندان‌های خود به درستی مراقبت کنید، می‌توانید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید.

آیا قیمت کالا در خرید قسطی با نقدی متفاوت است؟ خیر. خرید اقساطی یا نقدی تفاوتی در قیمت کالاها ایجاد نمی‌کند و در هر دو صورت شما همان مبلغی را در سایت پرداخت خواهید کرد که در گوشی شاپ ثبت شده است و درصد افزایش قیمت را در اقساط ماهانه پرداخت می‌کنید. البته باید دقت کنید که قیمت‌های ذکرشده در سایت به طور دائمی آپدیت می‌شوند؛ در نتیجه ممکن است قیمت محصول موردنظر شما تا زمان دریافت وام تغییر کند. آیا می‌توان با حساب کاربری شخص دیگری برای خرید گوشی اقساطی اقدام کرد؟ در زمان باز کردن حساب کاربری در هریک از پلتفرم‌های ذکرشده، بسیار مهم است که کلیه مدارک به نام صاحب حساب کاربری بوده و چک تضمین هم متعلق به همین شخص باشد. از سوی دیگر تمامی مدارک هم باید با مشخصات شخصی که درخواست را ثبت کرده است یکسان باشد. بنابراین امکان استفاده از حساب اشخاص دیگر وجود ندارد. آیا در صورت خرید به صورت اقساطی، جعبه کالا برای خریدار ارسال می‌شود؟ برخی تصور می‌کنند که با خرید اقساطی گوشی، فروشگاه گوشی شاپ جعبه محصول را به عنوان تضمین نزد خود نگه داشته و تا زمان پرداخت آخرین قسط برای خریدار ارسال نمی‌کند. باید بدانید که این تصور کاملا غلط است؛ کالای خریداری شده کاملا به صورت پلمپ ارسال شده و تضمین پرداخت مشتری، چک یا سفته ای است که در پلتفرم دریافت وام بارگذاری کرده است. محاسبه گر اقساط

عواملی مختلفی میتوانند بر موفقیت کاشت ایمپلنت دندان اثر داشته باشند که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

اگر از دندان موقت استفاده شود باید website بعد از آنکه دوره بهبودی به پایان رسید از بریج دائمی استفاده شود.

Report this wiki page